Benvinguts al nostre blog! Som la Mariona, la Lídia, l'Àstrid i la Judit, unes estudiants d'educació infantil i d'educació primària de la universitat Rovira i Virgili de Tarragona, i ens proposem introduir-vos en el món de la felicitat!
Per últim només ens cal dir-vos...
HAKUNA MATATA!

jueves, 3 de noviembre de 2011

vive y se feliz!

I avui, ens agradaría introduir un video que, a qui no, li ha produit moments de felicitat sempre que l’ha vist?? Els personatges del video no fan res més que transmetre’ns aquesta felicitat, cridant-nos, HAKUNA MATATA, viviu i sigueu FELIÇOS!!




..Ningún problema, debe hacerte sufrir !! :):)

_____________________________________________________________________

:)

8 comentarios:

  1. Bona cançó pel vostre blog!!
    Jo tinc un amic que sempre que es vol posar content escolta aquesta mateixa cançó! xDD

    ResponderEliminar
  2. La veritat és que la felicitat molts cops la trobem en el detall més simple i tonto que ens evoca a un record passat que ens provoca un benestar.
    Ens agrada molt trobar detalls així per tal de poder regalar al món el nostre somriure més sincer, ja que “no saps mai qui pot somriure gràcies a veure’t feliç!”.

    Sigueu felices i curioses per a trobar aquests petits detalls! :)

    ResponderEliminar
  3. Quins bons recooords!! Si, realment aquesta cançó és totalment felicitat! és sentir-la i posar-se a somriure!
    Noies estic veient que sou molt felices eh? Per cert el recull de cançons molt bo!
    Seguiu així, molt bon blog! Us aniré seguint =)

    ResponderEliminar
  4. I qui no ha escoltat alguna vegada aquesta cançó? és genial, transmet molta alegria i per descomptat.. FELICITAT! Encara que tinguem algun problema, la nostra felicitat està per sobre d'aquest i per tant no hem de patir per ell, al contrari, hem de seguir endavant de la millor manera possible, i aquesta és: SER FELIÇ!
    La felicitat és imprescindible en les nostres vides, no ho oblideu mai.

    ResponderEliminar
  5. M'encanta aquesta cançó, em porta molts bons records de la meva infància!! I si, té tota la raó, cap problema ha de fer que no siguis feliç. A disfrutar la vida al màxim!!

    ResponderEliminar
  6. Tal com diu la canço hem de viure i ser feliços. A vegades ens compliquem massa la vida i és molt més senzilla, estiman i valorant les petites coses del dia a dia!

    ResponderEliminar
  7. M'encanta aquesta cançó! Se'ns dubte ens ha ensenyat a tots que passi el que passi s'ha de seguir endavant i que sempre hem d'estar feliços, que cap cosa ens ha de fer patir.

    ResponderEliminar
  8. M'encanta aquesta cançó. Fa recordar moments molt feliços de la meva vida. :)

    ResponderEliminar